Üdv a Metrics-en!

Betekintés

A platformunkon regisztráció nélkül topline adatok érhetők el az Indamedia Sales portfólió sitejaira. Az adatok egy független technológiai szolgáltatótól, a Gemius AdOcean adserveréből érkeznek. Így végre betekintést kaphatsz a portfólió AV-raktárába, sőt rovatokra és viselkedésalapú célcsoportokra is szűrhetsz az IMS teljes portfóliójára.

Megnézem

Regisztráció

Ha médiatervező vagy hirdető vagy, regisztálj ingyen, hogy a naponta frissülő óriási és transzparens AV-adatbázishoz hozzáférést kapj. Ezentúl az online kampányaidhoz használd a Metricset kiindulópontként! A szolgáltatás regisztrációs szintje kizárólag a vásárlói oldalnak érhető el. A regisztrációkat egyénileg, manuálisan bíráljuk el.

Szűrés-futtatás

Az online felületen tematika-, lokalitás- és rovatszintű AV-inventory adatok érhetők el az elmúlt 28 napra, akár viselkedésalapú célcsoportadatokkal és platformbontással. Mit szeretnél ebből a kampányodhoz? Női tartalmakban vagy viselkedésalapú célcsoportban, esetleg lokális kampányokban gondolkozol? Itt vannak hozzá az AV-inventory adatok, hogy soha eddig nem látott precizitással beállított displaykampányokat vásárolhass minőségi kiadványokon

Előrejelzés

Ha rendelkezel VIP-regisztrációval itt tudsz igényelni, a Metrics által használt AdOcean adserver múltbeli, tényleges adatai alapján egy 28 napi átlagos várható AV-inventory adatot is találsz a rovat-, lokalitás-, platform-, viselkedésalapú célcsoportok szerint. Ez már az inspirációs szakasz!

Ajánlatkérés

A Metricsben a második legjobb dolog az Ajánlatkérés gomb. Az igény szerint leszűrt és/vagy előrejelzett AV-mennyiségeket a rendszer emaillé konvertálja – csak a küldés gombot kell megnyomnod, minden elköteleződés nélkül. Az ajánlatkérésre 2 munkanapon belül válaszolnak az értékesítési csapatok.